onsdag, augusti 29, 2007

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Martina att berätta 8 saker om mig själv.

1. Jag avskyr myror och tvestjärtar, annars har jag inget emot småkryp.
2. Jag gillar inte att smörja in mig, bodylotion, handkräm etc.
3. Mina naglar växer som ogräs just nu.
4. Jag tycker om att läsa böcker, senast läste jag Stieg Larsson´s tredje bok.
5. Jag shoppar nog lite för mycket, inte bara kläder utan rent allmänt. Just nu behöver jag en höstjacka, min går inte att knäppa längre och det är kallt ute nu.
6. Vi behöver ge oss ut och spana in kakel, klinkers, tapeter, köksluckor mm.
7. Jag och Erik är markägare till 2020 m2 skog i Ekeby i Nynäshamns kommun.
8. Jag är 99% säker på att vi kommer få en pojke och kommer att bli otroligt överraskad om det blir en flicka.

Eftersom jag inte känner någon som bloggar förutom Tina och Tobbe så kan jag tyvärr inte utmana någon.

Inga kommentarer: