söndag, oktober 14, 2007

Helgen

Här kommer en liten sammanfattning av helgen. Det har inte hänt så mycket, jag har varit lite vissen, det verkar vara en förkylning på gång.

I fredags efter jobbet så var det chokladfrossa på Nordiska muséet! Jag var där med Tanja, Malin, Marie och Fia. Det var jättetrevligt, men jag blev lite trött på choklad just då och ångrar så här i efterhand att jag inte passade på att köpa lite mer. Idag läste jag i tidningen att köerna hade varit långa på djurgården igår, tur att vi inte var där då..

Igår var jag en sväng till Länna och Farsta, fixade lite ärenden. Kom på att jag nog inte mådde så bra, så jag sov i stort sett hela kvällen.

Nu har jag städat, fixat och plockat sedan imorse. Erik kommer hem om ca en halvtimme och då slipper vi tänka på det, nu kan vi mysa resten av dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag ångrar mig också att jag inte köpte mer choklad! Får vänta till nästa år...