fredag, oktober 26, 2007

Sjukskriven

Igår var jag hos läkaren och blev sjukskriven på 25% from idag. Det känns lite märkligt att gå hem redan 14.30, men väldigt bra. De främsta orsakerna var ryggen och sömnbrist.
Dessutom fick jag piller mot kliande fötter, fantastiskt! Tyvärr är biverkningen av dem trötthet och det har jag ju redan tillräckligt av. Är lite besviken på min barnmorska att hon inte kunde tagit reda på att dessa piller finns, jag har ändå frågat flera gånger om det finns något man kan göra.

Nu har jag tvätt i maskinen, paj i ugnen och ska strax svänga ihop lite middagsmat. Ikväll kommer mamma och pappa över på fika och jag tänkte bjuda på en kanelpaj. Riitta på jobbet bjöd på den på en fredagsfika och jag tyckte det var himla gott, hoppas min blir lika god, den ser lite märklig ut.

Inga kommentarer: