söndag, november 11, 2007

Dockteater + middag

Igår var jag, Åse och Ella på dockteater. Det var en födelsedagspresent från mig till dem. Vi var på teater Bambino som ligger i leksaksmuséet/spårvägsmuséet. Vi började med att äta lunch och fika i deras servering, den var ingen höjdare. Efter det kikade vi lite på leksaker, bussar och tåg, Ella åkte minitåg. Till sist gick vi och såg "Grodan & Kärleken", den var bra, men det var nog roligast att titta på alla fascinerade barn..

På kvällen var vi, Lasse, Emma och Jakob på middag hemma hos Johan och Anna. Det var väldigt trevligt och fantastiskt god mat! Jag och Erik var där ganska sent och jag tror inte vi kom i säng förrän efter kl två. I vanliga fall brukar jag gå och lägga mig vid tiotiden.

Idag är jag grymt trött. Erik har åkt till tomten för att elda, jag skulle vara hemma och städa men har inte börjat ännu...

Inga kommentarer: