onsdag, januari 09, 2008

Ensamma hemma

Igår började pappan i vår familj jobba igen efter en lång ledighet tillsammans. Det känns som att det är nu min mammaledighet har börjat på riktigt, det är nu jag måste få ordning på rutiner och planera för att hinna få något gjort på dagarna.

Dagarna har gått fort. Förutom amning, blöjbyten och annan underhållning av Agnes hann jag igår äta frukost, diska, tvätta, ringa några samtal och ta en timmes promenad. Sedan var det kväll. Idag har vi badat, tagit av gipset och varit på sjukhuset och fått nytt. Jag var lite orolig att jag skulle köra vilse, men det gick galant, nu vet jag att jag hittar och behöver inte ta lika god tid på mig nästa gång..

Imorgon är planen att vi ska träffa mamma/mormor, men vi har inte bestämt vad vi ska hitta på.

Inga kommentarer: