tisdag, maj 20, 2008

Dagen som gått

Idag var vi på prommis med mammagruppen som sedvanligt avslutades med lunch, mycket trevligt. Jag kommer att sakna dem, jag undrar om jag får en ny mammagrupp när vi flyttar eller om jag blir utan. Vädret var märkligt idag, solsken och hagel..

Nu på kvällen har vi varit på babysim. Erik är i Belgien så mamma hoppade in i hans ställe och hjälpte till med duschning och påklädning. Tyvärr var inte Agnes riktigt i form idag. Först var hon glad och plaskade som vanligt men plötsligt så ledsnade hon och var lite gnällig/irriterad. Vi testade ändå ett dyk och det gick bra, men hon ville inte alls simma på rygg. Hon var mest nöjd när hon fick guppa omkring med en röd plastleksak.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad kul att hitta en till bloggare i mammagruppen! Lägger till bland favoriterna så jag kan fortsätta följa er. Hoppas ni får härligt i nyahuset! /Jenny från mammagruppen