lördag, maj 10, 2008

Galen bebis

Idag har vi njutit av det fina vädret tillsammans med Victoria och Molly. Först gick vi en långpromenad bort till magelungsjön (tror jag den heter) och sedan avslutade vi med lunch och kaffe hemma hos dem.
Jag har kommit fram till att Molly verkar vara en mycket enklare bebis än min lilla galning. Hon sover mer och är nöjd nästan hela tiden när hon är vaken. Agnes tog evigheter på sig att somna i vagnen trots att hon var trött, sen vaknade hon efter ett tag och blev jättejättearg i vagnen så att jag fick plocka upp henne en stund. Hemma hos dem ville hon inte alls ligga på golvet utan skulle sitta i mitt knä och sura. När vi gick hen blev hon vansinnigt arg i vagnen, men hon blev någorlunda nöjd när jag satte henne upp, såg dock tjurig ut.

För övrigt så höll vi på att köra över en stor läskig orm, vi tror att det var en huggorm.

Inga kommentarer: