måndag, juni 16, 2008

Det där med vikten

Jag har gått ner i vikt sakta men säkert sedan lilla A föddes utan att behöva tänka på vad jag stoppar i mig, ända tills nu. Nu har det vänt, jeansen är trånga igen... Jag har i stort sett slutat promenera sedan vi flyttade. Tidigare var jag tvungen att ta mig ut och gå för att Agnes skulle sova och hur kul var det att sitta i en trång lägenhet. Nu är det väldigt enkelt att få henne att somna i vagnen och sedan gå in och fixa och dona i huset. Jag måste väl återuppta mina långpromenader för jag vill inte behöva vara nyttig. Vad är det för mening att ha tomt om man inte får fika?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Det var nog det bästa jag hört på länge! NÄ det är verkligen inte lönt att ha tomt om man inte får fika, årets sanning!

Anonym sa...

ops..inte meningen att va anonym..