torsdag, juni 05, 2008

Klädpanik

Var just inne på facebook och såg på Janes profil att det endast är två veckor kvar till midsommar och Magnus och Janes bröllop! Ojojoj. Jag har ingen snygg klänning, så nu är det visst dags att ge sig ut och leta. Var kan jag hitta en fin klänning som även funkar för amning?

Ett annat klädproblem jag har gäller mina jeans, eller snarare bristen på dem.. Mina favvojeans har gått sönder och märkligt nog verkar jag bara ha haft ett par innan jag blev gravid, om jag inte hittar några i lådorna som stått i källaren ett år. Var kan jag hitta jeans som håller passformen och inte är snordyra? Jag köpte ett par på Lindex innan jag hade accepterat att jag behövde mammajeans, de är totalt värdelösa. Mina älsklingsjeans är ett par Lee men eftersom jag behöver flera par så skulle det vara trevligt att hitta några billigare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köp en vrapdress!( En omlottklänning) Den kan du ju lite diskret dra isär vid amning.

Jag har inte heller så många par jeansm måste köpa nya i USA. Jag skulle rekomendera LEEjenas klassikt jeansmärke och bra pris ca 800 kr. Jag köpte ett par efter att jag gått ner efter Sebbe föddes. Jag har haft dem ända tills utrensingen i dag!

Lycka till

Kram
Jane

Miss Agda sa...

Jag har några par Cheap Monday, de är billiga o snygga. Dock väldigt mkt stuprör, men snygga till tunikor o så. 400kr.
Min favojeansmärke är Lindeberg, men då blir det nog bara ett par åt gången, de kostar runt 1500kr men håller bra oxå.

Du förresten, jag har börjat blogga själv oxå. Väldigt oväntat tycker många :)
http://missagda.blogspot.com/

Jag trivs förresten inte alls på TD....

Kram M