fredag, september 05, 2008

Ekipering inför höst & vinter

Den här härliga fleeceoverallen fick Agnes av sin mormor för ett tag sedan. Igår såg jag den fina matchande mössan från Kaxig design, det var halva priset och fri frakt så jag slog till direkt. Den kom med posten idag och Agnes sover igen så jag har inte hunnit prova den, hoppas den inte är för liten!

Hon har tidigare fått en röd windstopper som vi premiäranvände idag och finns på bild i inlägget nedan. Den röda mössan har blivit för liten, hon får ha den ouppvikt innan vi har investerat i en ny. Helst skulle jag vilja köpa en från PO.P, windstoppern och mössan hon har nu är "kopior" från Kappahl.

Tjock overall till kalla (??) vintern ska hon få låna av Åses barn. Så himla bra! Jag tror det är en röd från PO.P. Jag tror även att det skulle komma med mössa/mössor och eventuellt någon fleece.

Det hon hon först och främst behöver nu är en höstjacka. Gärna en PO.P skaljacka, men vi får väl se vad plånboken säger. Sedan kanske hon kommer att behöva någon mer tjock tröja och mössa, beroende på vad vi får låna.

Själv skulle jag också behöva en tjock jacka, men så långt har vi inte kommit..

Inga kommentarer: