torsdag, september 18, 2008

No more nattmat?

Tidigare har jag försökt få Agnes att sluta äta på natten, det har inte gått så bra. Jag hade satt 7:e september, hennes 9-månadersdag, som sista datum för nattmaten. From den dagen skulle hon inte få mat mellan kl 20 och 05 hade jag tänkt. Hon var blev förkyld och ville istället lägga till ett extramål på natten, så jag orkade inte hålla på. Nu verkar hon ha slutat av sig själv. Hoppas jag! Två nätter i rad har det gått bra iallafall. Natten till igår sov hon 20-07.30 och natten till idag 19.30-07 utan att äta. Visst, hon vaknade många gånger men nöjde sig med nappen eller lite klappande.

Nu håller jag tummarna för natten. Jag hoppas verkligen att det blir en bra natt, känner nämligen att en förkylning är på gång och tror nästan jag har feber. Hon verkar dock sova oroligt, så vi får väl se..

Inatt kommer dessutom Erik hem, mysigt.

Inga kommentarer: