måndag, september 08, 2008

Träff i Farsta

Idag har vi varit i Farsta på en trevlig lunch och shoppingdate med Victoria och Molly. Det är så roligt att ha någon man kan prata bebisliv och godisberoende med utan att personen i fråga blir totalt uttråkad.
Jag shoppade en del till Agnes, men ingen kofta eller tjockare tröja som jag var ute efter. Tanken var att jag skulle passa på att handla i någon rolig affär som inte finns i Nynäshamn, men jag köpte i stort sett allt på Lindex, en av de få butikerna som finns där.. De hade fått in kläder i "Fem myror" serien, så fina! Det blev en klänning med tillhörande byxor och en haklapp. Dessutom fick man en fin bok på köpet och jag handlade vid två olika tillfälen så jag fick två..

Tyvärr avslutades besöket trist med en parkeringsbot. Jag blir så fruktansvärt irriterad, det är inte första gången det händer mig där. Det är löjligt att man bara får stå i 2 timmar och att de är så jäkla snabba på att utfärda böter. Åker man till ett shoppingcenter för att handla och äta lite så hinner man väl inte på två timmar?! Vill de inte ha besökare eller? Jag försöker verkligen komma ihåg att gå ut och snurra fram p-skivan men idag gick jag ut lite försent och det kostade mig 425 kr.

Inga kommentarer: