måndag, oktober 20, 2008

Uppe före tuppen

Idag tvingades vi att stiga upp kl 6 hela familjen på grund av att jag skulle vara i stan för en intervju kl 8. Hu, så jobbigt när man inte är van.. När den var avklarad och vi var på väg hemåt fick jag ett infall och ringde mamma. Så istället för att åka hem så släpade jag med henne och Agnes till Ikea. Det var ett lyckat besök för den här gången fanns i stort sett allt jag skulle ha. Väl hemma kom jag på att jag kunde köpt tre badrumsmattor istället för bara två med mera, men det visste jag ju inte innan. Det får bli ännu ett besök med andra ord.

Det går framåt med piffningen här hemma. För varje liten lampa och blomma som kommer upp så blir det så mycket finare. Före jul ska vi försöka få ordning på pannrummet, vardagsrummet på övervåningen och Agnes rum.

Inga kommentarer: