onsdag, december 31, 2008

Hejdå 2008

Nu är det bara drygt en timme kvar på 2008! En titt i backspegeln visar att det har varit ett mycket bra men något stressigt år. Mycket jobb och väldigt lite socialt umgänge. Vi ska se till att bättra oss på det sistnämnda under 2009, det får bli mitt nyårslöfte.

Vi har spenderat kvällen (iallafall en del av den) på Muskö med min bror och hans familj. Vi blev bjudna på 3-rätters middag, trevligt sällskap och tjusiga fyrverkerier. Då alla inte var helt krya och barnen var väldigt trötta så åkte vi hem före 12-slaget.

Tyvärr så tog batteriet i vår gamla kamera slut efter typ 5 bilder och ingen av dem var på oss vuxna, men här kommer några på barnen. Agnes var så fin i sin guldstass, tyvärr så kom inte de matchande skorna med på bild.

Nu ska jag återgå till min man och mitt bubbel.

GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: