måndag, december 29, 2008

Shopping och ny frissa

Jag ville piffa till håret lite inför det nya året och nya jobbet så idag åkte hela lilla familjen till Farsta. Först hann vi med lite shopping till mig, det blev två par (!!) jeans och två toppar, tyvärr inte på rean. Jag var väldigt nära att köpa samma gamla Lee modell som vanligt, men blev hindrad av maken och killen som hjälpte mig. Nu blev det två par jag inte skulle vågat köpa om jag var där ensam..
Sen fick jag springa till frisören för att inte bli sen och övriga familjemedlemmar gick och åt lunch. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd med håret eller inte. Jag gjorde ljusa slingor som jag i vanliga fall bara gör till våren och den här gången tycker jag färgen blev lite märklig. Jag ser dessutom blekare ut än innan.. Håret blev även avklippt och uppklippt och jag fick nästan en liten lugg. Hmm.

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Men du måste ju visa en bild på nya frisyren!!! :)
När börjar du på ditt nya jobb?

GOTT NYTT ÅR! Milla