söndag, februari 01, 2009

Paket

Idag åkte vi till Nynäshamn och hämtade ett paket. Vi åkte hela lilla familjen eftersom vi var helt säkra på att det var vårt trappräcke som kommit, och det kan ju vara svårt att bära själv, vi funderade till och med på att ta släpet. Därför blev vi lite snopna när vi fick ett pyttepyttelitet paket.. Erik öppnade paketet och där i låg en..........GPS! Först förstod vi ingenting, men sen kom vi på att vi deltog i en slogantävling för ett bra tag sen. Vi vann! Det var ett samarbete mellan McVities och Navigon och vi skrev något i stil med: "McVities digestive är min stora passion, men jag är inte särskilt bra på navigation". Det gick tydligen hem! :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, va kul! Det var en ungefaer lika catchig slogan som naer jag vann ett playstation -97. Det var nan som skulle foersoeka lansera IP-telefoni ett antal ar foer tidigt och jag skrev att jag skulle anvaenda telefonen foer att ringa mormor och be henne att skicka koettbullar eftersom jag inte kunde laga mat..

Unknown sa...

Precis, tänkte på att det här var precis som med din playstation. Skillnaden är väl att vi inte säljer den för ett flak öl....//Erik

Miss Agda sa...

Grattis! Vilken rolig grej :)