måndag, november 16, 2009

Vecka 34

Tjohej, veckorna rusar fram och jag är nu i vecka 34. Det går som sagt verkligen snabbt den här gången.
Jag börjar känna mig mer och mer påverkad av graviditeten, så vi får hoppas att det fortsätter gå så här fort.
Förutom diverse småkrämpor jag haft länge har jag fått ont i ryggen, dessutom har jag redan börjat få förvärkar. Trots att jag faktiskt lyckats få upp mina blodvärden något så har jag ingen energi, jag skulle kunna gå och lägga mig direkt efter middagen. Det är frustrerande när man vill fixa en massa men inte orkar ta tag i nåt..

Hm, det var inte min mening att det här skulle bli ett negativt inlägg. Det kanske är bäst att tillägga att jag är glad att jag mått så pass bra fram tills nu som jag faktiskt gjort!

Jag vill även passa på att hälsa lilla mamma välkommen hit! Tro det eller ej, men mamma och pappa har skaffat både dator och Internet. Än så länge är det bara mamma som engagerat sig i datorn och med tanke på att hon enbart surfat på min blogg så ska jag försöka uppdatera den lite oftare. :)

Inga kommentarer: