fredag, januari 15, 2010

Hemma igen

Nu har vi kommit hem, skönt! Mysigt att vara hela familjen, även om det blir lite kaotiskt. Erik fick inte plats på BB, så det var tråkigt. Vi har aldrig heller varit ifrån Agnes så här länge. Hon har varit hos mamma och pappa sedan i måndags kväll när värkarna satte igång ordentligt och vi trodde det var dags när som helst. Vi träffades lite snabbt igår då de kom upp och hälsade på på BB, det tyckte hon var lite konstigt..

Jag och Gustaf har haft en tuff kväll och natt. Han har inte fått tillräckligt med mat och har även haft magknip. Det blev inte många timmars sömn. Jag var trött, ledsen och arg på barnmorskan, tillslut fick vi ersättning vid 4-tiden och då kopplade han av och sov i 4 timmar. Jag tycker vi kunde fått hjälp mycket tidigare än så, jag sade till både vid 22 och 2-tiden då jag kände att det började bli ohållbart. Som sagt, det är skönt att vara hemma!



Inga kommentarer: