lördag, februari 06, 2010

En vecka sen sist

Ja, nu har det gått en vecka sedan jag bloggade senast. Tiden vill inte riktigt räcka till. Gustaf var så väldigt lugn sina första två levnadsveckor, men nu är han lite stökigare, i alla fall på kvällarna. Förut var det så lugnt och skönt när Agnes gått och lagt sig, men inte längre som sagt..
Den här veckan har vi haft fullt upp, hörselkontroll med Gustaf på SÖS, shopping på söder, besök av Åse och lille Noah, besök hos sjukgymnast och ortoped med Agnes, storhandling av mat med mera.

Igår var förskolan stängd så jag och barnen åkte till Muskö. Dessutom var Erik på partaj på kvällen så vi sov kvar där. Gustaf hade en bra kväll, så det var ovanligt lugnt för mig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gud vad jag gillar bilderna på Erik och barnen, snacka om multitasking!!! Här är en som vart med förr..så känner jag igen mig lite också..hehe

Malin sa...

Det måste vara en himla bra bok han läser...