lördag, februari 13, 2010

Min födelsedag

Jag hade en bra födelsedag igår. På dagen var jag hemma och fixade och bakade, plötsligt dök mamma och pappa upp med present och blomma. Roligt med en liten överraskning. För att kvällen inte skulle bli alltför sen för Agnes så skippade vi matlagning, Erik köpte istället med sig supergod mat från Hötorgshallen. Det var mysigt, förutom när Agnes fick ett utbrott över att efterrätten skulle vara inne i ugnen innan den kunde ätas...

Jag fick ett jättefint armband och tulpaner av maken, Agnes hade pratat i flera dagar om att jag skulle få "Hallå Kitty paket", så från henne hade han ordnat strumpor med just det motivet. :) Jag tror hon blev lite avis och vill behålla dem själv, hon gick runt i ett par igårkväll, de räckte upp på låren..

Imorgon ska vi ha födelsedagsfika här hemma.

Förresten, tack för alla gratulationer!!

Inga kommentarer: