onsdag, april 21, 2010

Ledig från dagis

Agnes har varit ledig från dagis i två dagar. Igår var vi på olmed, där hon tyvärr råkade glömma sitt egenhändigt gjorda halsband. :( Vi hämtade även tavla och spegel till hallen och åt lunch på pizzeria, första gången för Agnes.

Idag hämtade vi upp mamma och åkte till Sickla på skojakt. Det är inte lätt att handla skor till Agnes kan jag tala om. Det blev iallafall två par tillslut, men det är risk för att det ena paret lämnas tillbaks. Köpkvarteret är stort nu och jag blev sugen på att åka dit och handla till mig själv.

Imorrn är det dagisdags igen och jag ska in till city och luncha med Åse och Tanja. Vi har försökt få till den har lunchen i ungefär tre månaders tid nu men det är alltid någon som får förhinder. Förra veckan var det jag som ställde in för att Gustaf var sjuk. Nu håller vi tummarna för att den ska bli av imorgon!

Inga kommentarer: