onsdag, maj 12, 2010

Shoppat!

Idag har jag haft shopping på schemat, äntligen! Jag skulle egentligen shoppat i torsdags när Agnes var sjuk.

Först spenderade jag tre timmar i Farsta där jag köpte flera presenter och finkläder till barnen som de ska ha på Gustafs dop nästa helg. Till Agnes blev det även jeans, hon har växt ur nästan alla sina byxor.

Sen åkte jag vidare till Ica Maxi och storhandlade inför helgen.

Efter det hämtade jag Agnes, sen snabbt hem med all mat och så åkte vi och hämtade bilen på verkstan och lämnade tillbaks hyrbilen. Skönt! Har saknat vår bil och kommer inte att köpa ford om det blir aktuellt att byta.. Men smaken är som baken!

Väl hemma så blev det inte den "fredagsmysmat" som jag planerat. Erik känner sig hängig och Agnes var toktrött så jag slängde ihop en pizza istället som jag och Agnes åt innan vi stoppade henne i säng. Nu sitter jag framför tv:n med en skål godis (Åse, där rök onsdagarna, nu är det bara måndag och tisdag kvar).

Det bästa är att Gustaf sover, för tredje kvällen i rad har jag kunnat lägga honom vid 20-20.30. Lyx!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med egentid på kvällen, är väl värt lite godis:)
Gratta lilleman på 4 mån.dagen!