onsdag, augusti 04, 2010

Liten uppdatering

Vi har hittat på lite av varje sedan senaste inlägget. Vi har bla varit på Muskö och firat min brors födelsedag och varit två dagar på Blidö och hälsat på Åse & Co. Mysigt! Idag har jag och barnen fikat hemma hos en tjej från föräldragruppen. Efter det har vi promenerat och tittat på hästarna, bakat cheesecake, plockat en hink hallon, grillat och målat på verandaräcket. Nu borde jag hoppa i säng för imorgon måste vi pallra oss upp tidigt som sjutton.

Förresten, vi har även köpt en liten båt med hål i botten.....

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej hej,

Hoppas allt är bra med er! Här är vi inne på vår sista semestervecka. Jag tänkte bara fråga om ni fortfarande vill sälja Gustavs bilstol till oss? Hur mycket vill ni ha och när tror ni han kommer byta till en större? Vi ska försöka orka åka på Åses och Stefans fest....skulle vara så roligt! Har varit sjukskriven ett tag före semestern pga trötthet men mår nu bättre och hoppas jag orkar mina vanliga 90% tills det är dags att gå på mammaledighet.
Kram Kram Lisa

Gunilla sa...

Hej gumman!
Svarar dig i ett mail istället.
Kram