fredag, november 19, 2010

Tyst i huset

Nu sitter jag i soffan med datorn och ett glas rött och det är helt tyst i huset. Nu skulle jag gärna sätta på teven...

Erik är ute med några Walleniusvänner och barnen somnade för ett litet tag sedan. Agnes var som vanligt envis med att jag skulle lägga Gustaf först och när jag kom ut från hans rum satt hon i soffan och sov, så det blev varken saga eller tandborstning.

Ikväll har vi haft bror med familj här på middag. Det var himla trevligt och väldigt roligt för barnen. Lite roligare än att sitta ensamma med mamma.. Det var lite körigt för mig att få ordning på middagen bara pga att Gustaf har varit ledsenbebis från efter lunch.

Hans mage har varit riktigt krånlig i flera veckor, blir den inte bättre snart måste vi nog kolla vad det kan bero på.

Inga kommentarer: