söndag, januari 02, 2011

Hejdå 2010 och välkommen 2011!

Ja, nu är vi inne på andra dagen år 2011. Härligt med ett helt nytt år framför sig som ska fyllas med roliga händelser och minnen.
Vi firade in det nya året på Herrö hemma hos min "mammakompis" Monica. Det var en jättetrevlig tillställning. Jättegod mat och dryck. På tolvslaget var vi ute på bryggan och skålade in det nya året, istället för fyrverkerier tändes en liten brasa. Mysigt! Det snöade väldigt mycket och det var lite halvläskigt att köra hem, men det gick bra. För fjärde året i rad fick jag hålla mig nykter, hoppas det blir ändring på det nästa år...

Jag har inte reflekterat så mycket över det gångna året, men tog mig just en funderare.

För mig har det varit mammaledighet hela året. Gustaf har både hunnit födas och lära sig gå, det är inte illa. Agnes har fyllt tre år och de senaste månaderna har hon utvecklats väldigt mycket, nu är hon verkligen en stor tjej.
Vi hade en härlig sommar. Vi seglade första gången sedan vi fick barn. Vi firade 5-årig bröllopsdag. Oskar och Mikaela flyttade till Stockholm. Vi har ett garage som går att parkera bilen i. Vi har haft en himla mysig decembermånad och massor av snö.

2010 var ett bra år.

Jag och en nyvaken Gustaf på nyårsafton.

Inga kommentarer: