onsdag, januari 12, 2011

Lite segt

Gud så seg den här veckan har varit! Jag har haft feber,huvudvärk och ont i kroppen till och från mellan lördag och tisdag. Det har pendlat upp och ner så när jag har trott mig vara frisk så har jag plötsligt blivit dålig igen. Urtrist att inte ha energi och ork till att göra något alls. Har i stort sett bara varit hemma.

Idag är jag i alla fall bättre, men tog det lugnt för säkerhetsskull. Jag har bakat kakor till helgens 1-årskalas och haft Louise och Tilda här på lunchbesök.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Hej hej vännen. Du är ju rolig.... :) Baka kakor och ha lunchbesök är inte att ta det lugnt när man har en ettåring hemma.... :)
Hoppas allt är bra med er. Här är allt bara bra - fullt ös. Elsa är världens snällaste kräkbebis så förutom allt tvättande så går det jättebra. :) Hälsa familjen.
Kram Lisa

Gunilla sa...

Hej gumman!

Så roligt att du lägger in små kommentarer här! :) Det uppskattas.

Baka och besök kan vara lite krävande, men igår var det helt spontant och opretentiöst.

Kakorna hann jag slänga ihop när Gustaf sov. Kände mig lite ensam så jag ringde över en tjej som bor i området, hon kom precis när det var dags för lunch så då fick jag bjuda. :)

Kram på dig! Hälsa familjen!

Anonym sa...

Men lilla Gurre stackars dig! Hoppas att du blir bättre snart.

är lilla Gustaf redan 1 ar. Ett stort grattis fran mig.

Ta hand om dig,
Kram

Tanja

Anonym sa...

Oj nu sag jag att Lisa hade skrivit ocksa :). Vad roligt!

Hoppas allt är bra med dig Lisa och din familj. Skicka gärna kort pa flickorna, tanjaku@hotmail.com.

Stor kram
Tanja