lördag, januari 08, 2011

Lite umgänge - nu feber

De senaste dagarna har vi mest umgåtts med folk och städat lite mellanåt. Nu är alla tomtar borta.

Oskar var här på tacokväll i onsdags och stannade till torsdag.
I fredags åkte vi till Tyresö och firade min kusin Ellinor som fyllde 20 år. Vi fick även träffa släktens senaste nytillskott, kusin Daniel och Erikas lilla Malva. Hon är drygt en vecka gammal och såå söt! Vi skänkte bort en del bebiskläder, för här ska det inte bli fler bebisar trots att de är så gosiga.
Idag har Lasse, Emma, Jakob och Ines varit här och hälsat på. Det var inte igår vi träffades allesammans kan man säga, nästan 3 år sedan...
Imorgon ska Agnes på 3-årskalas hos lilla Vendela, det har hon sett fram emot länge.

Jag upptäckte nyss att jag har feber och tycker för tillfället väldigt synd om mig själv.. Tyckte jag kände mig lite väl groggy av att ha lite fikagäster. Om ett tag ska vi gå upp och lägga oss i soffan och titta på lite Greys.

1 kommentar:

Lisa sa...

Hoppas du blir bra snart! Kram