söndag, januari 02, 2011

Vikten

Jag lyckades inte nå min målvikt till årsskiftet, jag har 1,8 kg kvar. För ett par veckor sedan såg det lite bättre ut, men jag har inte alls skött mig under julledigheten och det satte sina spår... Imorgon börjar vardagen för oss igen och från och med då ska jag skärpa mig.

Jag kommer inte gå med i viktväktarna som planen var om jag inte lyckades med målvikten. Isället flyttar jag fram det till 1:a mars, då jag ska börja jobba igen. Då ska jag ha den vikt jag hade innan jag blev gravid med Gustaf, och till sommaren vill jag väga som jag gjorde innan jag blev gravid med Agnes. Vi får se hur det går.

2 kommentarer:

Jane sa...

Bra jobbat! Men tveka inte med viktväktarna om det " behövs" de är superbra! Framförallt för alla goda recept!

Gunilla sa...

Jag vet, jag var med för flera år sedan. Men jag har förmågan att bli lite manisk, så jag tänkte försöka gå ner på egen hand...