fredag, februari 11, 2011

Blä för Elgiganten

För en tid sedan köpte vi ett torkskåp på Elgiganten och det har varit strul från början till slut. Jag orkar inte dra alla detaljer här. I måndags skulle de i alla fall hämta det första skåpet vi fick och leverera ett nytt. Ingen kom och ingen hörde av sig. Idag ringde jag deras kundtjänst och får reda på att leveransen är inbokad den 22:a mars! Jag undrar om torksåpet inte har kommit till butiken - men jodå, det har det. Herregud så irriterad jag blir. Nu är i alla fall ny leverans inbokad på onsdag nästa vecka, vi får se om det kommer då och vilket skick det är i...

Blä för all snö också, det räcker nu. Det har snöat sedan igår och vill inte sluta. Jag har skottat idag och måste väl snart göra det igen. Suck.

I skrivande stund roar sig Gustaf med att tömma kökslådorna.

Inga kommentarer: