söndag, februari 13, 2011

Igår var ingen vanlig dag, för det var Gunsans födelsedag...

Japp, 33 år är jag nu. Jag har haft en bra födelsedagshelg. Jag skulle egentligen på kurs fredag-lördag, men den blev framflyttad så jag har blivit lite mer firad än planerat.

Vi började med att äta mycket god mat och dricka mycket gott vin i fredags.

På självaste födelsedagen bjöds jag på mysfrukost med nybakta scones och fina presenter. Tack! Efter det blev det en sväng till stallet så att Agnes fick rida, hon har pratat länge om att hon vill rida på en riktig häst igen. På kvällen var vi på middag hos Monica, Kenneth, Vendela och Evelina, våra vänner på Herrö. Vi hade en supertrevlig kväll!

Idag var mamma, pappa, Anki, Björn och barnen här och firade oss. Ja, Erik också - han fyller ju 35 om en vecka.. Fina presenter och blommor fick vi och själva bjöd vi på paj och cheesecake till efterätt, mums.
Förväntansfulla barn innan gästerna kom idag.

Inga kommentarer: