onsdag, februari 16, 2011

Inte långt kvar nu..

Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Jag ser verkligen fram emot det! Även om det skulle vara härligt att vara ledig när våren och sommaren kommer.

Idag var jag på jobbet och träffade min chef och fick reda på mina framtida arbetsuppgifter. Ja, det blir inte vad jag trodde men vi får hoppas det blir bra! Jag lär i alla fall ha fullt upp om man säger så... Det var som vanligt roligt att träffa alla kollegor, men jag hann inte byta så många ord med dem.

Efter besöket där så gick jag och lilleman och åt lunch och till sist så shoppade vi födelsedagspresenter till Erik. Det var en så spännande dag så han somnade sittandes i vagnen inne på NK.

Tyvärr hann jag inte med något besök på Panduro. Planen var att köpa sygrejer till Agnes. Hon vill "sy med nål och tråd" hela tiden, men jag har inga passande saker till henne. Hon sydde en jättefin tavla på dagis till mig och Erik med ett hjärta på. Enligt fröknarna var hon jätteduktig. Idag var hon ledsen för att hon inte hade fått sy på dagis...

Inga kommentarer: