tisdag, mars 01, 2011

Första arbetsdagen - check

Nu är min första arbetsdag avklarad. Visst, det var lite ovant att stiga upp tidigt och ge sig iväg med punton innan övriga familjemedlemmar hade vaknat. Men när jag väl satt på pendeln så kändes det som att det inte var särskilt längesedan jag satt där..

Timmarna på jobbet gick riktigt fort, men jag blev lite trött i huvudet. Det är ovant att sitta stilla och lyssna och koncentrera sig. Förutom att ha fått i ordning min dator så har jag fått genomgång i det nya ekonomisystemet och lite mer info om bolaget som jag ska sköta. Imorgon kommer jag nog börja arbeta "på riktigt".

Efter jobbet tränade jag. Planen var att jag skulle på SatsCorePuls, men jag gick lite tidigare än planerat, så det fick bli 30 minuter på crosstrainern istället.

Inga kommentarer: