måndag, mars 07, 2011

Måndag och träning

Drog igång veckan med ett träningspass på morgonen. Jag har kommit på att det är morgonträning som funkar bäst för mig nu när jag jobbar. På lunchen tar det så lång tid och på kvällen blir det så sent, men om jag pallrar mig upp riktigt tidigt på morgonen så kan jag träna utan att bli så sen till jobbet.

Idag var jag på CorePuls för första gången. Oj! Jag har ont överallt och kommer nog inte kunna ta mig upp ur sängen imorgon. Det var jätteroligt! Men ovant och lite läskigt att träna på balansbräda...

Jag börjar vänja mig vid SATS regeringsgatan, första gången tyckte jag det var sunkigt. I Haninge är det så nytt och fräscht i jämförelse. Ett plus för regeringsgatan är i alla fall att de har så stora salar, det är inget problem att få plats på passen. Däremot så har Haninge bättre spinningcyklar...

Just det, i fredags lämnade Erik in Gustaf på Minisats, utan problem! Han ville inte gå därifrån. Det är ju jättebra, men liite orättvist också...

Inga kommentarer: