lördag, mars 05, 2011

Tråkigt avslut

Agnes har varit trött, ledsen och mammig hela veckan. Igår när Erik hämtade henne på dagis hade hon jättehög feber och den har inte gett med sig. Idag hade hon 40,2 i temp vår lillskrutta. Nu verkar hon ha en otäck hosta på gång också. Vi som hade planerat att ha lite roliga "Agnesaktiviteter" i helgen eftersom hon har haft en jobbig vecka. Nu blev det bara trist.

När det gäller jobbet så har jag haft en bra första vecka. Det har varit ganska mycket. Förutom nya arbetsuppgifter så måste jag lära mig Jeeves, vårt nya ekonomisystem. Dessutom har en för mig viktig kollega sagt upp sig (trist) och jag har haft årets löne/utvecklingssamtal.

Jag försöker träna också. Den här veckan blev det två gånger, men tanken är att det ska bli minst tre gånger i veckan. Jag har ju en del kilon att bli av med till "beach 2011".

Inga kommentarer: