fredag, oktober 14, 2011

Puh

Vilken fortsättning på dagen jag fick sen då... När jag kom till affären upptäckte jag att jag inte fått med mig plånboken. Jag var tvungen att handla så det var bara att åka hem hela vägen och hämta den för att sedan åka tillbaks till affären och till sist hämta småttingarna.

Väl hemma var Agnes på fullständigt uselt humör trots att vi försökte ha fredagsmys, när hon är på det där humöret har hon oftast en förmåga att smitta övriga familjemedlemmar. Gustaf lyckades få tag i den sprillans nya flaskan med AD-droppar (eller vad de nu heter nuförtiden) och kasta den i badrumsgolvet. Krasch, glas och olja överallt.

Bägge två var toktrötta och somnade tidigt. Nu har jag plockat undan lite och slagit mig ner framför teven med datorn, en skål nötmix och ett glas coca cola.

Bjuder på två bilder från maken och svågern som är ute på seglats.




Inga kommentarer: