torsdag, januari 26, 2012

Lack!

Jag har pratat nagellack med Jenny via facebook. Verkligen kul att få lite tips och råd. Jag är nöjd när jag byter lack ungefär var tredje dag, men det är inte alltid jag orkar det, då brukar jag köra på ett transparent lack som inte ser avskavt ut lika snabbt. Annars är röda och rosa nyanser mina favoriter.

Jag hade tänkt att byta lack nu ikväll, trots att jag gjorde det igår, men det satte lilleman stopp för genom att inte somna. Han sov visst middag väldigt sent idag och vill absolut inte lägga sig, jag har mutat honom med en kaka och satt på en Labanfilm, funkar sådär..

Så, istället för att byta lack så klickade jag hem några nya. Lade en beställning från Nailsupplies, efter tips från Jenny. :) Mycket billigare än i Sverige!

4 kommentarer:

Solveig sa...

Vill att min beställning ska komma snart med, börjar bli lite trött på de färger jag har hemma :)

Gunilla sa...

Mmm, jag orkade inte vänta så jag köpte ett litet lack från depend.. ;) Målar det just nu, en röd som verkar mycket snyggare än mitt vanliga.

Solveig sa...

Haha, jag målade mina röda idag med :) Alicia fick rosa-glittriga :)

Gunilla sa...

Agnes har varannan knallrosa varannan lila på händerna och varannan ljusrosa varannan röd på tårna. Urtjusigt!
Gustaf har hur många färger som helst. :)