onsdag, januari 25, 2012

Morfars namn

Agnes tyckte inte om att bli hämtad tidigt idag, hon följde med hem under protest. Gustaf blev desto gladare och vi har inte märkt av några tecken på magsjuka än.

När barnen satt och ritade deklarerade Agnes "nu ska jag skriva morfars namn, för jag kan faktiskt skriva hans första bokstav". Sagt och gjort, den första klarade hon alldeles själv och resten skrev hon när jag dikterade, jag behövde inte visa hur de såg ut. Tjusigt.
Lyckas inte få in bilden på rätt håll, men jag hoppas ni ser vad det står.

Nu är naglarna målade och träningsväskan packad, redo för morgondagen!

Nu måste jag nog dessutom byta kanal på teven. Det är något hemskt om taxichaufförer som utnyttjat handikappade flickor. Det är ofattbart hur någon kan vara så sjuk och göra något så fruktansvärt mot försvarslösa människor. Fy fan.

Inga kommentarer: