lördag, augusti 18, 2012

Dags att sova

Nu ska jag strax hoppa i säng. Jag har precis tittat på en tjejfilm "I dont know how she does it", det gäller att passa på när inte Erik är hemma.

Idag tog jag med mig barnen till minisats i Haninge. Agnes älskade det och vill dit igen, men inte Gustaf. Jag hann träna i 14 minuter i alla fall, man får vara glad för det lilla.. Jag förstår inte varför det inte fungerar med honom, jag trodde verkligen det skulle göra det nu när han är stor. Är vi på en vanlig lekplats far han iväg och bryr sig inte ett smack om vart jag är. Jaja, det är som det är. Det som slog mig ännu en gång var att jag tycker så mycket bättre om SATS i Haninge än det på Regeringsgatan. Det är nyare, fräschare, ljusare, har bättre crosstrainers och duschar.

Efter besöket på gymmet åkte vi och bytte ett par gummistövlar till Agnes, hon hade lyckats växa ur dem innan hon hann använda dem och vi köpte dem i juni. Fortsätter hennes fötter växa på det viset är de snart större än mina.. Före sommaren hade hon storlek 27 och nu 29. Stora tjejen. Vi hann även med att luncha på McDonalds innan vi åkte hem.

Godnatt!

Inga kommentarer: